Searching...
Wednesday, August 12, 2015

3ds max 2016 Extension 1 yayınlandı.

10:59 PM
Evet 3ds max severleri yada mecvuren 3ds max kullanıcıları...
Geçtiğimiz aylarda Max 2016 sürümünü çıkartarak, ben piyasada ölmedim hala varım... dedirtircesine bir devrim yaptı ve kendisinden beklenmedik bir şekilde bi sürü güzel özellik ekledi bünyesine. Ama bunlarla yetinmedi, hızını alamayan 3ds max 2016 versiyonuna çıkarttığı extension 1 ile yine bizleri şaşırttı. işte max 2016 ya yeni gelen özellikler.




3ds Max ve Stingray Oyun Motoruyla Canlı Etkileşim.

Bence Autodesk bu özellikle max e bişeyler ekleme çabasından ziyaede, yeni oyun motorunu duyurmak istedi. Neyse Autodeskin yeni çıkarttığı bu oyun motoruna bir çok şey max den direk export edilebilecekmiş.




Yeni Yazı Araçları

Bence bu geliştirme sürümündeki en iyi araç olmuş. Tıpkı c4d deki gibi yapmışlar yazı olaylarını. Nemi yapmışlar, aşağıdaki video da görüldüğü gibi adamlar bir yazı içinde her harfi istediğin büyüklükte ayarlayabilmeyi sağlamışlar. ve bunada “bona fide typography tool” özelliği vermişler. Ve artık max bütün yazı fontlarını desteklediğini söylüyor. 




Skinning İçin Yeni Envelope Hesaplaması ve Yeni Etki Alanı Haritası Gösterimi Özelliği

Evet skin işleminde yeni yerel etki gösterim özelliği Maya ya 2015 sürümünde gelmişti. Autodesk aynı özelliği Max'e bu extension sürümü ile getirdi. Bu sürüm ile max artık daha hassas envelope ayarı yapabilecek ve daha detaylı etki alanı gösterimi yapabilecek. Ve hatta otomatik skin özelliğide gelmiş olacak. Bence bu duruma "Pro bone" gibi ücretli pluginler üzülecekler...




MCG (Max Creation Graph) İçin Yeni Fonksiyonlar.

MCG özelliği zaten 2016 versiyonunda eklenmişti. Ancak bu güncellemeyle Artistler simülasyonlarını ve animasyonlarını  kod yazmadan oluşturabilecek ve bunu arkadaşlarıylada paylaşabilecekler.



Max in bu yeni özellikleri dünden beridir kullanılabilir halde. Ama maya için 2016 extension için , maya kullanıcıları  9 eylülü beklemek zorundalar.

0 comments:

Post a Comment