post-production
dan sonraki Final resmi. Sahnede 3 Plane lights var.Cameraya
yakın olan masada blur efekti var. Bu sahnede hareket olsun
istedik,Bunu uçan sayfalar ve hareketli perdelerle yaptık.
Wireframe görüntüsü
Kamera içinden 3Ds
max ekran görüntüsü
Dış görünüm. Sanatçı
bu sahnede hiç VraySun yada directlight kullanmadı. Bütün sahneyi
pencerelere koyduğu ışıklarla aydınlattı
3 odasıyla yapının görünümü
Yapının üst görünümü, Ayrıca tepeden bakınca 11 Vray lighti
görebilirsin.
Vray ışıkları benzer ayarlarla yerleştirildi.
Vray light lister.
kamera ayarları. sanatçı alan derinliğini artırmak için düşük F
değeri kullandı (1,6). Işık
büyük miktarda geleceği için perdeleme hız ayarını yüksek tuttu
(600)
binanın içi - isometric görünüm
Yer kaplamasını eliyle yaptı.
Yer kaplaması Beyaz ahşapdan oluştu. Sanatçı VrayBlend material
kullandı. Ana material parlak beyaz ahşap ayşap oldu (reflection
kanalına atlıan beyaz lekelerle). Diğer material ise kara ve
parlak olmayan bir material olarak oluşturuldu.her iki material
karıştırıldı VrayDirty mapde. Sonuç, yüzeyler beyaz parlak
gözükürken kenarlar daha
yer materiali - Ana Matterial ayarları
Yer materiali, alt material ayarları.
Yer materiali, Vray Dirt ayarları.
Duvar kameranın
önünde duruyor.
Beyaz pürüzlü duvar,
bump ve reflection glossiness kanallarına atlıan pürüzlü mapla
sağlandı
duvar material - map
ayarları.
duvar material - VrayDirt ayarları.
Uçuşan sayfalardan
birtanes ,Plane objesine biastçe bend atanarak yapıldı
uçuşan sayfa- mesh.
uçuşan sayfa
material. sayfaların çoğu dof ile blur edild , tabi burda sayfaya
yarı saydamlık verilmedi -Sayneye çok eklemek olmaz
Saat modeli
Saatin çercevesinin
materiali
saatin yüzeyinin
materiali
Duvarın yanında duran
kutu ön yüzü
Arka tarafı
Kutunun materiali.
toplamda iki material var -1. kutunun yüzeyi, kutunun alt ve üstü ve
kutunun arkası ve bitanede kutunun arkası
kutunun yüzey
materiali - parlamsı farklı olan 2 material oluşturuldu . Tümü
falloff map ile kontrol edildi
Siyah yüzeyli kutunun
materialinin devamı
Siyah yüzeyli kutunun
materialinin devamı
Siyah yüzeyli kutunun
materialinin devamı
kutu mateial - Arka
yüzey.
kutu mateial - Arka
yüzey.
kutu mateial - Arka
yüzey.
kutu mateial - Arka
yüzey.
perde
perde material
perde material
perde material-
fallof map ayarları
render ayarları
Ham render , post-production
suz
Photoshop yığını. 2.
Layer sanatçı daha keskin görüntü için highpass filteri
kullandı.Sonra odanın arkası için +25 pşarak saturation ekledi. bi
üstdeki layersa aşağıdaki azalmış doygunluğun diğer yerlere etki
etmemesi için kullanıldı. resmin daha fazla yeşil olması için color
corection kullanıldı . yukardaki layer %50 şeffaflaştırıldı ve
resmin etrafının farklak gözükmesi için kullanıldı. Sıradaki 3
layersa daha fazla contras vermek için ve birazda (%10)
sarımtıraklık katmak için kullanıldı
post-production
sonrası final resim. okuduğunuz için teşekkür ederim. ! :)
0 comments:
Post a Comment