Searching...
Friday, May 15, 2015

Rüzgarlı Oda Yapım Aşaması

11:30 PM



Rüzgarlı Oda Yapım Aşaması


Herkeze merhaba, Bu başka bir eğitim iç mekanla ilgili
Bu tutorial dan sonra çocuk odası nasıl yapılır öğreneceksiniz. Fazla detaya girmeyeceğiz , Sadece yukarda gördüğünüz gibi önemli yerlerin detayını gireceğiz. Tutorialin Aşağısında size bu çalışmanın .max dosyasını vereceğim. Hadi başlayalım. :)
Adım 1: Sandalyeyi yapmakla başlayacağız. pekala,3Ds max yeniden açalım yada resetleyelim başlamadan önce, Shapes ->create  butonlarına tıklayarak aşağıdaki özelliklerde bir dikdörtgen çizelim. Ve sağ tıklatıp editable spline moduna çevirelim.
Adım 2: Modeifiye panelinde dikdörtgenimizin görünürlüğünü sağlayalım, Ve aşağıdaki resimdeki gibi ayarlayalım kalınlık ayarlarını
Adım 3: Modifier panalinden ffd2 ekleyelim. Sağ alt taraftaki noktaları seçip biraz öne çekelim.
Adım 4: Shifte basılı tutarak sürükleyelim ve copy ile copyalayalım. yaklaşık 35 cm kadar yana kaydıralım.
Adım 5: Bir plane oluşturalım ve bacakların üstüne kapatacak şekilde ebatlarını belirleyelim. ve editable polye çevirelim.
Adım 6: modifiye paneline gidip, şekildeki gibi edgeyi seçip 5 cm exturude verelim.
Adım 7: Aşağıdaki gibi edge yi seçim aşağıdaki ayarlarla chamfer verelim.
Adım 8: Planin arkasındaki edgeyi seçip 40cm exturude verelim.
Adım 9: Front view moduna geçelim ve öndeki edgeleri seçip biraz ileri doğru taşıyalım
Adım 10: Aynı edgeler seçili iken L harfi ile left görünüşe gelim. Edgeleri x yönünde scale edelim 100 den 85 düşürelim.
Adım 11: Arkadaki edgeye aşağıdaki değerler kadar chamfer verelim.
Adım 12: Aşağıdaki seçtiğim edgeye , Aşağıdaki resimdeki belirttiğim ayarlarda chamfer verelim.
Adım 13: Hemen vertex seçiçi moduna gelip . Aşağıdaki seçtiğim vertexleri seçin. ve modifier listesinden ffd3 modifieri uygulayın
Adım 14: T harfi ile top penceresine geliyoruz. Sonra ffd3 modifierinde ortadaki noktaları seçip aşağıdaki resimdeki gibi biraz sağa çekiyoruz. 
Adım 15: Aynı şeyi diğer pencereden yukarı taşıyarak yapıyoruz.
Adım : Sonra modifiye paneline gelip "Collapse to" ya tıklayıp gelen pencereden yes i seçiyoruz.
Adım 17: Başka bir ffd3 modifieri ekliyoruz. Bu kez de sadece alt ortadaki vertexleri seçip aşağı indiriyoruz. ve objeye sağ tıklayıp convert edit poly diyoruz
Adım 18 : Aşağıdaki gördüğünüz edgleri seçip connet komutunu uygulayaçağız ve 3 ayarını gireceğiz.
Adım 19: Tekrar Aşağıdaki görünen edgeyi seçip , Detayda belirttiğim sekilde chamfer uygulayın.
Adım 20: Poliigon seçici ye gelip aşağıdaki gibi 3 poligonu seçin ve 0,3 birimlik insert uygulayın. Sonra da yeni oluşan bu poligonları delete ile silin.

0 comments:

Post a Comment